SEGUIDORS

dimarts, 24 d’abril de 2012

SANT JORDI


Sempre el dia 23 d'abril,  Sant Jordi, ha tingut per mi un sabor especial.

De petita el meu pare em portava la rosa com a la meva mare. Aquella rosa vermella amb l'espiga de blat lligada amb la cinta de la nostra senyera, que acompanyava el llibre que el sabia que m'agradava.

Avui la rosa no és vermella, és blanca, una rosa blanca preciosa, per què aquest color és el favorit del meu company. 
El llibre també té flors a la seva portada i al títol "El llenguatge secret de les flors" de Vanessa Diffenbaugh, quan el llegeixi ja us faré una petita ressenya. 

Aquest any jo he fet unes roses de feltre per regalar a les meves persones estimades.

Son aquestes:




Siempre el día 23 de abril, Sant Jordi, ha tenido para mí un sabor especial.

De pequeña era mi padre quien me traía la rosa como a mi madre. Aquella rosa roja con la espiga de trigo atada con la cinta de nuestra bandera, que acompañaba el libro que sabía que estaba deseando.

Este año la rosa no ha sido roja, sino blanca, una rosa blanca preciosa, por qué este color es el favorito de mi compañero. El libro también tiene flores en su portada y en el título"El lenguaje secreto de las flores" de Vanessa Diffenbaugh, cuando lo lea ya os haré un pequeño comentario.

Este año yo he hecho unas rosas de fieltro para regalar a mis seres queridos.

Son estas:





1 comentari:

  1. Que bonito lo que cuentas amiga,espero que disfrutes del libro.Bss apretaos!!!

    ResponElimina