SEGUIDORS

dissabte, 10 de desembre de 2011

Nou començament


Vaig començar aquest bloc amb molta il·lusió i molts ànims, però en començar setembre, el treball i el canvi de residència entre setmana, no van permetre seguir el meu propòsit. A l’octubre problemes de salut, derivats de la feina em van desanimar del tot.
Ara ja estic més recuperada i amb ganes de portar una vida “normalitzada” dintre del caos que suposa ser-hi quatre dies de la setmana fora de la teva llar.
Encara que he començat diverses coses, que falten per acabar!!!! Tinc moltes ganes de realitzar nous projectes i poder portar a bon terme els que tinc en aquest moments entre  les meves mans.
Vaig estar a Creativa acompanyada de la meva filla, que també fa els seus inicis  de patchwork, quan els seus estudis universitaris li permeten,  quan acabi la bossa que està fent, i si em deixa, penjaré les seves fotos.
Espero anar publicant més freqüentment i explicar-vos els meus progressos.

Fins aviat

Empecé este blog con mucha ilusión y muchos animos, pero a principio de setiembre, el trabajo y el cambio de residencia entre semana,continuar no me permitieron continuar con mi propósito. En octubre problemas de salud derivados del trabajo me desanimaron por completo.
Ahora ya estoy más recuperada y con ganas de llevar una vida "normalizada" dentro del caos que supone estar cuatro dias de la semana fuera de tu casa.
Aunque he empezado varias cosas, que faltan por terminar!!!! tengo muchas ganas de nuevos proyectos y poder acabar los que tengo en estos momentos entre manos.
Estube en Creativa acompañada de mi hija, que también hace sus inicios en patchwork, cuando sus estudios universitarios le permiten, cuando acabe la bolsa que esta haciendo, y si me deja, colgaré sus fotos.
Espero ir publicando más frecuentemente y contaros mis nuevos progresos.

Hasta pronto

3 comentaris:

  1. me alegro que estes de vuelta y en forma
    besos
    elbosquedepatchwork.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Anims i aprofitem el nostre temps!! En sortiran petits i grans projectes
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Ànims!!! i a tirar endavant amb molta força.
    Bon Nadal i que l'any 2012 sigui ple de felicitat.
    petons
    roser

    ResponElimina